زمان واریز عیدی سربازان 1400

زمان واریز عیدی سربازان 1400

در راستای اجرای ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح و به‌منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، طرح سرباز کارت اجرایی شده است.وی ادامه داد: زمان دقیق واریز عیدی سربازان 1400 در این طرح، کلیه کارکنان وظیفه که از ۱۸ آبان ماه  سال جاری مشغول به خدمت شده‌اند، به‌صورت یکپارچه از طریق بانک سپه حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند.زمان واریز عیدی سربازان 1400 عزیزان مشمول خدمت سربازی در این مقاله در خصوص زمان واریز عیدی سربازان 1400 مطالبی نوشته ایم و سعی بر ان داشته ایم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با خرید پی دی اف آموزشی موجود در سایت را مطالعه نمایید.

جزئیات واریز عیدی سربازان 1400

علاوه بر حقوق سربازان، سایر هزینه‌ها مانند هزینه سفر، جیره بین‌راهی و غیره کارکنان وظیفه نیز به حساب بانک سپه آنان واریز می‌شود.طبق قانون حقوق سربازان وظیفه باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح باشد، اما به دلایلی که مهم‌ترین آن عدم تامین اعتبارات است،زمان واریز عیدی سربازان 1400  این امر محقق نشده است.وی با بیان اینکه سال‌هاست که در تلاشیم تا حقوق سربازان نیرو‌های مسلح افزایش یابد، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طی چند سال اخیر کمی این مبلغ افزایش داشته است، اما این رقم با آنچه که در قانون پیش بینی شده فاصله زیادی دارد.
کمالی با اشاره به فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیز گفت: برای امور مربوط به مهارت آموزی سربازان نیز نیازمند تخصیص بودجه و اعتبار هستیم و به همین دلایل نیز اخیرا به همراه فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و با رییس و برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی حول موضوع حقوق سربازان دیدار کردیم.

نکات افزایش حقوق سربازان

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در این دیدار رییس کمیسیون امنیت ملی از عدم پرداخت کامل حقوق سربازان انتقاد کرد، گفت: در این جلسه در مورد بودجه مهارت آموزی کارکنان وظیفه و ضرورت تامین اعتبارات لازم برای آن و نیز ضرورت پیش بینی منابع اعتباری برای افزایش حقوق سربازان نکاتی مطرح شد.وی با بیان اینکه امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین اعتبارات مربوط به مهارت آموزی سربازان و افزایش حقوق سربازان اقداماتی را انجام دهند، گفت: همانطور که رییس کمیسیون امنیت ملی نیز تاکید داشت، باید حقوق، مزایا و هزینه خوراک و پوشاک و سفر یک سرباز با حقوقی که دریافت می‌کند،زمان واریز عیدی سربازان 1400  تامین شود که البته در حال حاضر بار این هزینه بر دوش خانواده‌ها است.

 

پرداخت اضافه کار و عیدی به سرباز معلم‌ها ممنوع شد

طبق بخشنامه‌ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، پرداخت هرگونه وجه در قالب اضافه‌کار، عیدی، پاداش، حق‌التدریس و حق کارشناسی به کارکنان وظیفه مأمور ممنوع شد.زمان واریز عیدی سربازان 1400 طبق بخشنامه‌ای که علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان‌ها، روسای ادارات امور اداری شهرستان‌ها، مناطق و نواحی و واحد‌های آموزشی ابلاغ کرده است، پرداخت هرگونه وجه در قالب اضافه‌کار، عیدی، پاداش، حق‌التدریس و حق کارشناسی به کارکنان وظیفه مأمور ممنوع است.

 

تمدید مهلت سرباز کارت ها برای سال 1400

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه سرباز کارت فقط تا پایان خدمت سربازی اعتبار دارد، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از ثبت درخواست اعزام به خدمت، زمان واریز عیدی سربازان 1400 مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، اطلاعات آنان به سیستم بانک سپه منعکس و پس از افتتاح حساب، شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می‌شود و سربازان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه سراسر کشور، کارت عابر بانک خود را دریافت کنند.

افزایش حقوق کارکنان دولت

سازمان برنامه و بودجه طبق روال هر ساله پیش از ارائه لایحه بودجه سنواتی ضوابط مالی ناظر بر تنظیم لوایح را تهیه و تدوین می‌کند. این ضوابط مبنایی برای تهیه لایحه و ارقام مالی بودجه است.بر اساس ضوابط مالی ناظر بر تنظیم لایحه بودجه سال 1400 و پیش بینی 1400،زمان واریز عیدی سربازان 1400  میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران پیش بینی شده است. البته افزایش حقوق کارکنان دولت باید به تصویب هیات وزیران برسد و پس از آن احتمال تغییر میزان آن در مجلس نیز وجود دارد.
در حال حاضر سازمان برنامه و بودجه افزایش 15 درصدی برای حقوق کارکنان دولت مد نظر قرار داده است. پیش از این محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تحلیلی از نرخ تورم و احتمال کاهش آن در پایان سال جاری میزان افزایش حقوق را 15 درصد اعلام کرده بود.زمان واریز عیدی سربازان 1400 همچنین افزایش حقوق مشمولان قانون کار نیز باید بر اساس قانون کار در شورای عالی کار به صورت سه‌جانبه میان شرکای اجتماعی نهایی و تصویب شود. با این وجود در ضوابط مذکور برای این قشر نیز 15 درصد تعیین شده است.